Ganske gamle dikt: Ashes to Ashes spiller for meg

Kategorien gamle dikt inneholder dikt fra 90-tallet. Jeg skrev noen dikt mellom 2000 og 2003 også, det året jeg begynte å skrive dem inn i word-dokument. Ikke bare for hånd. De skal være ganske gamle dikt. Dette er skrevet tirsdag 1. Februar, og er et ordentlig bruksdikt. Virkelig skrevet for situasjonen jeg var i da.

Ashes to Ashes spiller for meg

Jeg har lov å spille høyt synes jeg

For akkurat nå er verden til

For at alle ting skal gå som jeg vil

Nå er det mine drømmer som får lov til å skje

Og lenge og vondt har jeg savnet det

ES2000 

Legg igjen en kommentar

