Sov du, Irina

Dette er dikt 11, i Lyrikk14, en diktsamling jeg aldri fikk gjort helt skikkelig, og som jeg har lappet i sammen med rusk og rask etterpå. Mange av diktene, som dette, er skrevet i et forsøk på å uttrykke hva barnet mitt betyr for meg. Noe er lagt til Dikt til Irina, som jeg skrev på både i 2014 og 2015, og dikt som ikke kom seg med der, er lagt inn her. Som dette.

 

Sov du, Irina

Og jeg vil si det til hele verden!

Selv om de (foreløpig) ikke kan forstå noe

av det du betyr for meg

At du er alt sammen og resten for meg

 

Så bare sov du,

Irina

Jeg ville bare si det,

Irina.

 

Nr. 11

ES2014

Legg igjen en kommentar

