Fin pingvin

Dette er et fint dikt som første gang ble skrevet — jeg tror ikke jeg skal si så mye mer om det. Jeg har ikke sagt noen ting, og lar det bli med det. Det er dikt nummer 133 i Diktsamling, og det er skrevet i 2016. Med dette diktet tilbakepostet fra november 2016, er mandagene nå i rute her på bloggen. Det håper og tror jeg de vil bli i lang stund fremover. Nok snakk, fint dikt.

 

Fin pingvin

Jeg tenker

Av og til

Jeg er en pingvin

 

I dress og fin

Skjorte

Så alle kan se

 

Hvor fin jeg kan bli

Når jeg tenker på det.

Diktsamling nr. 133

ES2016

Legg igjen en kommentar

