Fossen, av Tor Jonsson

Jeg har nå fått internett tilbake hjemme, men har ennå ikke tid til å lage skikkelige poster. Dette diktet til Tor Jonsson blir bare postet som det er, uten ytterligere kommentar. Det får eventuelt komme senere.

Fossen

Døden ropar på alle.
Dagen er tung av strid
mot mektige dragsogarmar, – –
tung av tid.
Eg ror imot straumen, men fossen ropar.
Armane dovnar og båten driv – – –
Fossen skal stå som eit utropsteikn
etter mitt liv.

Eg vender augo mot fossen
og regnbogen over.
Det er som ein veldig kyrkjekor – –
Eimane stig, – det er presten som signar
den arme jord.

Eg strir imot dragsog og dulde krefter,
men kan ikkje snu.
Mi trøyst i døden er draumen,
draumen om dagen da mennesket skaper
regnbogen om til bru.

 

Kommentar til diktet

Kommer (forhåpentligvis)…

Legg igjen en kommentar

