Sommerliv

Vi er på sommerferie om dagen. Solen varmer dovent. Jeg kjøper øl og kaffe hele tiden. Alt er lov her vi her. Vårt lille barn løper omkring og blir større. Konemor skjønn i sommerklær. Jeg sitter på en kafé. Skrivet dikt. Sommerliv, sommerliv

Sommerliv

Var jeg mygg

Tok jeg det måtelig å stikke

Det er ingen vits

Å være rask

En flue summer i riktig tempo

Den store elven har skjønt det

Jeg dukker i den

Bryr meg ikke

Om skitt og graps som også er

Sommerelv i sommervær

Jeg tenker tilbake

På begynnelsen 

Var jeg mygg

Tok jeg det med ro

Det bør jeg også gjøre

Du også

Det er tid

Sommerliv
Hei!

Stikk gjerne meg!

ES2016

Legg igjen en kommentar

