St. Hans-dikt

Årets lyseste dag ble hektisk her hos oss. Jeg skulle liksom ha tid et tidspunkt på dagen til å sette meg ned å skrive dikt, men slik ble det ikke i det hele tatt. Så kanskje vil jeg kunne klare å skrive dette diktet bedre, kanskje var det så bra som det kunne bli.

 

St. Hans

Så kommer St. Hans

et år

som er det beste i mitt liv

Både året og jeg er på høyden

Herfra går det nedover

Herfra blir det mørkere

Tenker jeg

Mens jeg skjenker meg et fullt glass vin

klar til å drikke

alt sammen

opp.

ES2016

 

Legg igjen en kommentar

