Å, jeg er dum som et brød (kunne jeg)

Dette diktet har jeg redigert litt i forhold til sånn jeg skrev det originalt. Jeg la inn noen ekstra «kunne jeg», og la det også inn i en ekstra linje, slik at diktet får syv, ikke seks linjer, slik dikt av denne typen skal ha.

*

Å, jeg er dum som et brød

Heldige de som kan dø

Mitt liv var godt som kunne bli

Men alt som er godt er slutt fordi

Jeg gjorde en feil og brenner i den

Kunne jeg, kunne jeg, kunne jeg, kunne jeg, kunne jeg, kunne jeg

kunne jeg gjøre det godt igjen

*

ES2013

Legg igjen en kommentar

