Gamle dikt: Jeg tenker på det i blant…

Juni 1997 var en kreativ måned for unge ESalen, datidens utgave av meg. Den gang skrev jeg dikt, fine dikt, eksperimentelle dikt, skikkelige dikt. Det er mange å velge mellom, og jeg – den 41 år gamle utgaven av samme mann (eller gutt) – velger dette.

*

Jeg tenker på det i blant

Da skjer det ingenting

Jeg sitter der og tenker

Tenker ikke sant.

 

Jeg husker det til tider

Det skjedde ingen ting

Da sitter jeg og husker

Husker disse ting.

ES1997

Legg igjen en kommentar

