Gamle dikt: Så har det skjedd som det ofte skjer

Dette diktet skrev jeg i 1997, da jeg var så ung at jeg knapt lenger kjenner meg selv, men ut i fra det jeg kan lese og se, hadde jeg likt meg. Det skjedde ting, den måneden, februar 1997, da dette diktet er fra, og er skrevet, onsdag den 26’te.

 

Så var det skjedd som det ofte skjer

Drømmen min er ikke mer

Å holde på den var mer enn jeg greide

Drømmen var svak, men den var alt jeg eide

Å tenk om jeg fikk oppleve den

Men den kom så brått, og forsvant igjen.

ES1997

Legg igjen en kommentar

