Noter

Jeg liker dikt som dette, men jeg liker ikke slik jeg fikk dette til. I stedet for å redigere det, lar jeg det være. Dette avslutter Lyrikk12, som jeg har postet fredager. Til neste år vil jeg fredager poste dikt til mitt førstefødte barn, fra samlingen Dikt til Irina, som ennå ikke er skrevet helt ferdig.

 

Noter

Det er noter på et papir

Og jeg begynner å synge dem

Å, hvilken lykke det gir

Jeg vil alle skal synge med

Så jeg begir meg av sted

Jeg synger og synger om det

Se

Jeg er ute i verden, jeg nå

Slik at alle skal høre på

Og kanskje synge med, og

Det er felleskap, glede og lykke

Og alle som vil ha – skal få

Det er det som gjelder nå.

 

Det er noter på et papir

Kjenn etter

Kjenn hva det blir

Å, hvilken lykke det gir

Nr. 12

Legg igjen en kommentar

