Alt løsner

Jeg er travelt opptatt for tiden med å reparere og lappe denne bloggen, som har vært forsømt en tid. Dette innlegget er tilbakepostet fra 2015, med et dikt skrevet i 2012, til en tid der jeg var på noe av mitt livs lykkeligste, min kone gravid, alt godt. Sånn var det ikke i 2012, da alt så ut til å løsne.

 Et fast punkt (alt løsner)

 

 Gi meg et fast punkt

og verden kan flyttes

Da står man støtt. 

I min verden

flyttes alt av seg selv 

og flyter omkring 

som blad i vind.    

Nr. 8

Legg igjen en kommentar

