Opprydning i kroppen min

Diktsamlingen er dokumentet med det rare i. Det ligger der i Word, dataprogrammet fra Microsoft, og der kaster jeg inn dikt jeg ikke får til, ikke blir ferdig med – og så er de ferdige likevel. Noen av dem fikk jeg også til. Kanskje – kanskje ikke – er dette et av dem.

Opprydning i kroppen min

 

Jeg

Jeg har tatt en liten titt

På det som pleier å være meg

Jeg har sett meg inn i hodet

Sett meg litt på kroppen

Det er så mye som bør skiftes ut

Så mye som kunne gjort en bedre

Jeg

 

Nr. 108

ES2013

Legg igjen en kommentar

