Gamle dikt: Kan ikke du, jeg vet du vil…

Den 22 år gamle Eivind Salen er i dag i ubestemte følelser, og jeg bretter det ut for all verden på internett. Det stod det var sist endret i april, så jeg plasserer det der, 14.04.2009 er datoten som stod på kladden jeg hentet innlegget fra. Nå kommer den i 2014. Jeg må bare sørge for å få den på en riktig dag.

Kan ikke du, jeg vet du vil
Treffe henne, og få ting til
Kan ikke du, når du lykkes i det
Si fra meg, en liten beskjed
Ikke så mye, bare si fra
Et eller annet, jeg vet ikke hva.

ES1996

Legg igjen en kommentar

