I morgen

Diktsamling-samlingen er bare en av mange kategorier jeg er håpløst på etterskudd med, et helt år, men jeg har et håp om å ta det igjen. Diktene er der, og nye blir produsert, og i en uhøytidelig samling som Diktsamling, så er det jo ikke så farlig. Her havner alle ordene jeg forsøker å sette sammen på et vis, uten helt å få det til. For eksempel i morgen.

I morgen

I morgen

På denne tiden

Hvor kunne jeg være

Min kone sa til meg

Jeg vil ikke ha deg

I morgen,

I morgen

Er atter en dag.

Diksamling, nr 103

ES2013

Legg igjen en kommentar

