Til henne

Dette er kanskje ikke det beste kjærlighetsdiktet som er skrevet. Men hva skal man med kjærlighetsdikt, når man får damen!

Til henne

 

Jeg skal på reise i kveld

Den skjer i mitt hode

Den skjer med meg

fordi jeg vil og jeg må det

Jeg er så forelsket

som man kan bli

i det post moderne 2009.

For meg er det ekte

her er ingen distanse

her er ingenting mellom

meg og det hendte

en jente!

Hun lever og finnes og vil være med meg

Det er fantastisk virkelig

Olga og jeg.

 

Nr 12

ES2009

Legg igjen en kommentar

