Latter ned trappen

Blant de mange ting som skjedde i 2009 var at jeg ble syk. Det vil si, syk ble jeg ikke, det kan ikke kalles sykdom det jeg hadde, men inn på sykehuset måtte jeg. Og det gikk ganske gradvis for meg å komme i den tilstanden. Det gikk gradvis nedover. Det var latter ned trappen.

Latter ned trappen

Med en latter

går jeg ned trappen

trinn for trinn

og latteren min

er min eneste lyd

min nedgang

min fryd

det går nedover

med meg

og ler bare

gjør jeg

nedover

nedover

uten ende

latter

latter

uten ende.

Nr. 8

ES2009

Rosa skjorte

Legg igjen en kommentar

