Blod (ikke noe særlig)

Et enkelt, lite dikt denne dagen, som ikke ville lykkes meg. «Ikke vil lykkes meg» skulle vise tilbake til diktet, men i setningen som den står, viser den tilbake til dagen. Det er litt betegnende for diktet, det ville ikke lykkes meg, ble ikke som det skulle. Derfor endte det i «Diktsamling», og her på bloggen, denne dagen, som fort kan ha lyktes meg riktig så godt.

Blod

Det renner blod

Gjennom denne kroppen

Se min hånd

Den er god

Det er kraft i

Kreftene

Kraftig

Kraft

For å si det helt ærlig

Så er det for tiden ikke noe særlig.

ES2013

Legg igjen en kommentar

