Lære meg å gråte

Som så mange ganger før er jeg litt i utakt med min egen blogg. Her er i alle fall dikt nummer 92 i diktsamlingen min, postet en stund etterpå riktignok, men nå er det nå her. Jeg hevder ikke at dette er stor kunst. Jeg hevder det er postet.

Lære meg å gråte

 

Hør her

 

Hvis jeg lærer meg å gråte

Hvis jeg bare kunne gråte

Så ville jeg gråte nå

Så ville jeg gråte nå

Og da ville du vel se det

Hva ville du gjøre med det

Spør jeg

 

Jeg spør

Hva ville du gjøre med det

Min gråt er rettet mot deg

Nr. 92

Legg igjen en kommentar

