Om å være meg (Låne meg litt)

Dette er dikt nummer 76 i Diktsamling. Det er et dikt som ikke fikk plass i Lyrikk10, og handler om at noen kanskje kunne låne meg litt. Det blir litt mye av og til.

Om å være meg (Låne meg litt)

Det er tungt å være meg
av og til
har jeg lyst til å slippe
glasset jeg drikker.

Jeg har tanker jeg ikke vil
dele med andre
men gi fra meg helt
og aldri få igjen.

Jeg har ikke så lyst
til å være meg
i livet jeg lever.

Finnes noen som vil låne meg litt?

ES2010, Diktsamling, Nr. 76

DSC_0253

Legg igjen en kommentar

