(Fin stek) jeg er klar

Dette er diktet skrevet til Poor boy.

Fin stek, jeg er klar                                                             Poor boy

 

Jeg har sendt ut en invitasjon

Skrev ned en melding

Trykket på send

Har fortsatt ikke fått svar igjen

Men komfyren har jeg for lengst skrudd på

Jeg driver og skjærer salat og sånn nå

Jeg har kjøpt inn en mengde fristende varer

Kanskje hun svarer

Alt er klart.

Hun svarer nok snart

Flaske med rødvin, to rødvinsglass

Det er dekket for to, her er det plass

Det er en fin stek jeg har.

Jeg er sterk.

Jeg er klar.

 

Dikt:   9

Legg igjen en kommentar

