Alt gir jeg bort

I mai måned solgte jeg leiligheten min. Det er forhåpentligvis den eneste og siste gangen jeg selger hjemmet mitt, om enn jeg aldri følte denne leiligheten helt som et hjem. Nå flytter jeg imidlerid inn i barndomshjemmet, der jeg planlegger å bo resten av livet. Da passer det kanskje – eller kanskje passer det ikke i det hele tatt – å hente frem noen diktbrokker jeg har hatt liggende i årevis. Jeg har aldri fått dem til, og får dem ikke til nå heller. Men nå kan jeg poste dem som de er, uferdige og ikke helt vellykkede, og med det kanskje få uttrykke noe allikevel. Når de ringer sammen med det som har skjedd i livet mitt, så får de litt å si i hvert fall for meg. Og jeg er nå en gang min egen største fan, og forventer det ikke annerledes.

Alt gir jeg bort

 

Tikk takk

Tikk takk

 

Penner, papir

Datamaskin

Printer som virker

Hybelen min.

 

Tikk takk

Tikk takk

 

Et bord, noen stoler

To bokreoler

Kaffetrakter

Kaffemaskin

 

Tikk takk

Tikk takk

 

Nr. 69

Legg igjen en kommentar

