Gamle dikt: Med ett et minne fra da jeg fikk

Den 12 november 1995 hadde jeg et av mine mer poetiske øyeblikk. Da skrev jeg diktet jeg postet i fjor på denne tiden, det som på bloggen heter Gamle dikt: Omsider har jeg satt meg ned, og maten står på bordet.

Rett etterpå, i nøyaktig samme stemning, skrev jeg diktet jeg poster i år.

Med ett et minne fra da jeg fikk

mitt lille lykkes øyeblikk

Jeg tror jeg tar en pause nå

Jeg har en ting å tenke på

Da tiden stoppet, verden hvilte

Jeg tror det var til meg hun smilte.

ES1995

Legg igjen en kommentar

