Lykkelig

Dette diktet heter «Lykkelig». Det er jo ikke så verst i seg selv. God sommer!

Lykkelig

Lykkelig er jeg

når jeg tenker på henne

og lykkelig er hun

og resten av verden

Så er jeg på festen

så er jeg der

Alle får se

hvor dresskledd jeg er

Det finnes en fest

Dit skal jeg

Det går ikke galt/Som jeg har fortalt

Det går bra

Lykkelig er jeg

når jeg tenker på henne

og lykkelig er hun

og resten av verden

Dikt 7 (første strofe lagt til slutten nov 2009)

Legg igjen en kommentar

