Elsker henne

Vi har kommet til dikt nummer 7 i den bitte lille historien jeg poster hver første fredag i morgen. Det er et brennende sterkt dikt jeg siden skal skrive mer om. Foreløpig kan jeg si, at du vil ikke bli skuffet om du leser det.

Elsker henne

Jeg elsker henne sånn

at jeg får vondt i magen

at jeg ikke trenger magen min

når hun ikke har noe med den å gjøre.

Jeg ønsker henne sånn

at jeg vil aldri klare å skrive det.

Jeg begjærer henne sånn

at jeg får problemer med pusten

at jeg bare må sette meg ned

og puste henne ut

og inn.

Nr 7

Legg igjen en kommentar

