Flasken

Denne dagen fikk ved en feil først et dikt jeg allerede hadde postet. Det het Postkasse uten navn, lenken fører til den opprinnelige posten der den som var her er lagt inn under. I stedet poster jeg nå et annet reservedikt, denne gangen fra Lyrikk04. Det er den eneste samlingen hittil med 12 dikt og hele 4 reservedikt, hvorav dette er det siste av reservene.

Flasken

 

Jeg har et glass

Jeg har en flaske

Jeg har et liv

det skal jeg kaste

i glasset

med flasken

mot munnen

og glasset

derpå

Jeg tror jeg skal kaste det alt sammen

nå.

ES2004, Reservedikt

* * *

 

Legg igjen en kommentar

