Kysse

Dette er et ordentlig drømmedikt. Det er helt sikkert skrevet med tanke på noen, men hvem det er har jeg glemt, eller vil ikke si. Det  viktigste er at at alt gikk i oppfyllelse, og at dette dermed viser en gang for alle at ønsker virkelig er nok.

Kysse

Om ønsker var nok

så fantes hun nå

og var her

og ville

og jeg ville også

selvsagt ville jeg også

men hun ville i tillegg

og var her

og fantes

om ønsker var nok.

 

Så skriver jeg at ønsker er nok.

 

Hun er her

hun finnes

og jeg finnes også

selvsagt finnes jeg også

men her står det: at hun finnes

og det utgjør en forskjell

i det vi kysser

og viser

for alle som leser

at ønsker er nok

at ønsker er nok.

ES, Lyrikk06, Nr 3

Legg igjen en kommentar

