Gamle dikt: Jeg er en tulling, en dust og et fe…

Av de gamle diktene er det kanskje best når det ikke blir for pompøst. Det er det i alle fall ikke her. Dessverre er det ikke så lett å finne andre kvaliteter i dette diktet her fra mars 1995. Men nå er det uansett vekket til live.

Jeg er en tulling, en dust og et fe

En tom parentes, men skjønner jeg det

Jeg er den gale fyren på helt feil plass

Alt jeg gjør går rett i dass

Listen med feil er ufattelig lang

Men jeg klarte noe nesten en gang.

ES1995

Legg igjen en kommentar

