Før. Etter

Første mandagsdikt for i år er det 53’dje diktet i Diktsamling.

Før. Etter

Telefonen min er alltid så nådeløs

når det ikke er noen melding på den.

Jeg ser bare

klokken.

Time etter time

Av og til er klokken på øverste halvdel av displayet

Av og til på den nederste

Jeg blir av og til lurt av det

tror det har kommet melding

fordi telefonen ser litt annerledes ut

eller akkurat skifter

Men når jeg ser etter

ser jeg

klokken.

Den er for eksempel 1415

For eksempel 1535

For eksempel 1621

For eksempel hva som helst

Jeg har sett de fleste klokkeslettene på telefonen min.

Dikt:    53        (Fra dikt07)

Legg igjen en kommentar

