Slutt

Dette diktet er litt halvhjertet, litt mislykket og litt ikke helt som det skal være. Men postes skal det, og nå er det gjort.

Slutt 

Og så er det over

Så er det slutt

En vassen, fislete kinaputt

En vassen, fislete kvisegutt

Meg, meg

Det er jeg

som er over

jeg som er slutt

jeg som er vassen og fislete

og kvisete og

putt, putt, putt

ES, Diktsamling, Nr 48

2 tanker om “Slutt

  1. Eg kom over bloggen din i samband med at eg søkte etter Ekelöfs «En verkeleghet (drömd)», via google. Og etter å ha bladd litt fram og tilbake og på kryss og tvers, både i går og i dag, må eg seie meg imponert over den daglege postinga di og dei mange gode tekstane dine. Eg kjem til å følgje med vidare!

    • Det var veldig hyggelig å høre! Produktiviteten vil fortsette ut året, mens jeg til neste år planlegger å poste en gang i måneden for hver kategori. Siden jeg har en kategori for hver ukedag, så vil det si 7 dikt i måneden. Det skulle likevel bli nok å lese i. Jeg håper du fortsetter å droppe innom av og til, og jeg blir rett og slett glad selv om du har glede av det!

Legg igjen en kommentar

