Takksigelsesdiktet

Det er takksigelsesdag i dag, og jeg har for anledningen skrevet et lite takksigelsesdikt. På takksigelsesdagen skal du takke for ting som har skjedd i året som har gått, og det er en enkel sak for meg å gjøre nå i år som jeg har funnet min kone og giftet meg med henne. Det lille, enkle diktet er fra dypet av mitt hjerte sant.

Takksigelsesdiktet

Det er takksigelsesdag

og min takk er denne

at jeg i år har fått en plass i solen

og at solen min er henne!

ES2009

Legg igjen en kommentar

