Kjære kvinne

Lyrikk04 vil ikke gå inn i historien som noe minneverdig, men de er nå ferdig postet, og vi er tirsdagene over i Lyrikk05. Den serien innledes med dette såre diktet.

Kjære kvinne

Kjære kvinne
Vær hos meg
Jeg tviler på jeg trenger deg
Jeg er av den som ikke trenger noen, jeg
Så det er ikke derfor jeg
henvender meg
til deg
Det er fordi
jeg har ingen grunn
Bare vær hos meg en liten stund
Og la det gjerne være nå
Bank på
Kjære kvinne
Bank på.

ES, Lyrikk05, Nr 1

Jente, korridor

Legg igjen en kommentar

