Skoene på

Hver samling har sine skatter. Dette er favorittskatten min fra samlingen Høst03.

Skoene på

Jaja
Det er meg
Jeg har skoene på
Det venter meg
en aldri så liten
vandring nå
Jeg skal kort sagt
ut og gå.
Skoene på.
Så åpner jeg døren.
Stiger ut.
Det ene skritt
Det andre
Det er det som kalles
å vandre
Det er det som er jeg
Det er det jeg gjør nå
Det er nesten konsekvensen
av å ha skoene på
Få dem av
Få dem av
tenker jeg
men nei.
Skoene på
der har du meg.

ES, Høst03, Nr 2

Tøflene mine

Legg igjen en kommentar

