Vær så snill

Av og til i alt skrotet som ugjør Diktsamling, og som blir postet mandager, finner jeg en liten perle. Dette diktet kunne jeg lagt inn hvor som helst. Om dette var overskuddsmaterialet mitt, ville jeg være riktig godt fornøyd. Og det er jeg jo, jeg er riktig godt fornøyd. Men diktet uttrykker en ganske annen stemning, og den stemningen er også den riktige.

Vær så snill

Vær så snill
Kom på besøk
Ring på min dør
Send meg en melding
Det er det samme hva du gjør
Du vil merke det på mitt humør
Når du er her, er det bra
Og ellers, ja
Jeg vil ikke snakke om det
Kom på besøk og se.

ES, Diktsamling, Nr 38

Bilde av meg, frokost

Legg igjen en kommentar

