Fra en leilighet i Bergen

Et helt nytt dikt skal serveres denne torsdagen. I det posten opprettes er ikke diktet tenkt ut, så dette kan bli hva som helst. Og det har det også blitt. Les det den som vil.

Fra en leilighet i Bergen

Jeg sitter ved pulten og skriver

Jeg sitter og er i live

I kroppen banker hjertet

renner blodet

det er full aktivitet i hodet

Og jeg tenker på en kvinne

som ikke er å finne

her inne

og rimene mine

rimene mine

sendt ut fra en leilighet i Bergen

de har ikke stort større effekt

enn det

at jeg sitter her og skriver

ved en pult

i en leilighet i Bergen.

Legg igjen en kommentar

