Det skulle være enkelt for meg å bli forelsket i deg

 Et kanskje litt negativt dikt i dag, men sånn er det. Dette er dagens dikt.

Det skulle være enkelt for meg å bli forelsket i deg

 

Jeg vet ikke jeg

Jeg sier foreløpig nei

Det er en skade i mitt sinn

I min kropp, i min sjel, min ånd

Kall det hva du vil

Kritiser meg hvis du vil

Det holder for meg at du vet jeg er til

Behandle meg nesten som intet

er du snill

Jeg vet ikke jeg

og ombestemmer meg

Jeg skulle kunne klare å bli forelsket i deg

Der har jeg sagt det

Det blir ikke mer

Jeg sier nei uansett hva som skjer.

Lyrikk03, Nr 11

Legg igjen en kommentar

