Fingerene mine

Et nytt fint, fintedikt i sangsyklusen til Jan Erik.

Fingrene mine

 

Jeg har en, to, tre, fire fingre

Jeg har en, to, tre, fire tær

En, to, tre, fire linjer

Har dette verset her.

 

En, to, tre, fire

En, to, tre, fire

 

Jeg har en, to, tre, pi-anister

Jeg har en, to, tre, pi-ker små

En, to, tre, fi-oliner

Har jeg å spille på

 

En, to, tre, fire

En, to, tre, fire

 

Jeg har en, to, tre, fire fingre

Jeg har en, to, tre, fire tær

En, to, tre pianister

Har tre, fire tusen knær.

ES2002, Sanger for Jan Erik, Nr 9

Legg igjen en kommentar

