Kjærlighetsbrev fra en alvorlig mann

Dikt skal jo også være gøy, ord skal være en lek, og man skal også kunne leke litt med de store følelser. Det er dette diktet.

Kjærlighetsbrev fra en alvorlig mann

 

Til deg du skjønne

jeg har møtt

Nå skal jeg få sagt hva om jeg har drømt!

 

Mine ord er fulle

glasset tomt

Og alt hva jeg skulle

si deg, sier jeg sånn

 

Takk skal du ha

Det var jækla bra

Jaja

Jeg tenker på deg av og til

Kan vi ikke prøve en gang til?

Jeg savner deg så godt jeg kan

Hilsen fra en alvorlig mann

ES2003, Nr 9

Legg igjen en kommentar

