Drøm

Et nytt kort og greit blir dere servert i dag,  i kveld. Det er et fint kjærlighetsdikt, som er laget kort, for at det skal bli enklere å huske, og neimen er jeg ikke sikker på at det bare er jeg som har tenkt ut denne setningen. Men kanskje er det bare jeg som har satt den opp i to vers, og kalt den en drøm.

 

Drøm 

Jeg drømte om deg i natt

Og sengen tok fyr.

Nr 11.

Jeg må lov til å si at formatet ikke er bestemt av meg. Det er wordpress som har begynt å tvangsoverføre det til sitt format, som ikke passer til tekster der man trykker enter. Jeg håper de gir seg med det.

Legg igjen en kommentar

