Besøk

Dette er den 6. sangteksten jeg skrev for komponisten Jan Erik Mikalsen tilbake i 2003.  Noen av tekstene ble satt melodi til, de ble spilt inn med opptaksutstyr fra Griegakademiet, og finnes hos ingen annen Mr Jan Erik. Tekstene som ikke fikk melodi, står også godt alene, og dette er en av dem.

Besøk

 

Kom på besøk

Ring i telefonen

Send meg en melding

Send meg en mail

Jeg venter på signal

Jeg er allerede klar

Jeg har skoene på

Jeg er klar til å gå

Jeg står utenfor nå

Møt meg gjerne

På hjørnet

Av en gate

Si bare fra

Hvilken gate vil du ha

Bare kom

Bare kom

Bare kom

 

Sang 6, Sanger for Jan Erik, ES2003 

Legg igjen en kommentar

