Dagene og jeg…

Dagens korte og greie dikt kommer i to versjoner.

Dagene og jeg                                                           Årene går

 

Dagene går                                                                Årene går

Jeg går med                                                               Jeg går med

Jeg skal ikke                                                              Jeg skal ikke

noe sted.                                                                    noe sted

ES

Legg igjen en kommentar

