Gamle dikt: Jeg er, hun er så veldig bra…

I likhet med diktet fra 14. januar er også dette postet lenge i ettertid, da jeg oppdaget av januarpostene ikke fulgte systemet jeg senere opprettet. Dette diktet er altså postet i desember 2009, men er skrevet i januar 1995, og er et ganske ok uttrykk for ung forelskelse. Så det er synd det blir postet slik at absolutt ingen får lest det. Men det er ikke mer synd, enn at jeg allikevel gjør det.

Jeg er, hun er så veldig bra

Jeg smiler, hun gjør verden glad

Jeg ler, hun triller, klirrer perler

Jeg går, hun tripper som linerler

Jeg vil, hun er, hun er, hun er

Jeg, jeg, åh, hvis bare hun var her.

ES1995

Legg igjen en kommentar

